MJESTO:
Osnovna škola Borovo,
Trg palih boraca 30, Borovo, 32227
VRIJEME:
Početak programa: 23.04.2021 u 15:50
Kraj programa: 23.04.2021 u 17:25
RADNJA: U okviru dva školska sata (90) minuta održat ćemo radionicu pod nazivom "Biblioterapija-liječenje knjigama" s učenicima viših razreda naše Škole u prostoru školske knjižnice. Učenici će tijekom radionice biti podijeljeni u grupe (grupni rad). Radionicu će voditi školski knjižničar u obliku vođenog i ciljanog čitanja, koje počinje sa psihološkim igrama, vizualizacijom zadanog problema i uvođenjem u pripremu za čitanje kako bi se osiguralo vrijeme opuštanja i "isključilo vanjski svijet". Nakon toga razrađuje se cilj čitanja, razgovorom i pričama vezanim za temu, iz osobnog iskustva. Čitanjem se "prolazi" kroz temu i ona se razrađuje uz uključivanje članova grupe. Postavljanjem odgovarajućih pitanja i usmjeravanjem od strane voditelja, članovi grupe potiču se na osvješćivanje stavova i reakcije na pojedini događaj i način pristupa problemu kao i istraživanje mogućnosti njegovog savladavanja.
SUDJELUJU:
učenici viših razreda (od petog do osmog) naše Škole
OSVRT:
Pripremili smo više radionica, a jedna od njih je održana u zakazanom terminu od 15,50 do 17,25 kako je i prijavljen događaj za ovogodišnju Noć knjige pod nazivom "Bibilioterapija-liječenje knjigama". Sve radionice održane su poštujući epidemiološke mjere u vezi pandemije virusom Covid-19. I ova prijavljena radionica je dio istoimenog projekta "Biblioterapija-liječenje knjigama" koji traje cijeli travanj i svibanj u prostoru školske knjižnice. Na samom početku održavanja radionica neki od sudionika (učenici naše škole) imali su rezerviran stav o ljekovitoj moći knjige, odnosno bilioterapiji-liječenju knjigama, da bi na kraju istih radionica promijenili mišljenje i uvjerili se da knjige ipak imaju ljekovitu moć.
Više o ovim događajima (radionicama) možete saznati na stranicama virtualne knjižnice naše škole https://sites.google.com/view/virtualnabibliotekaoborovo/no%C4%87-knjige/no%C4%87-knjige-2021
OGANIZATOR: