RADNJA:
Aktivnosti:
- Pročitaj svoj omiljeni ulomak ili pjesmu o slobodi – čitanje i interpretiranje (uživo, audio ili videozapisi) odabranih ulomaka ili kraćih tekstova u školskom hodniku (ili na školskom radiju) na velikom odmoru
- Čitamo (li) hrvatske autore – izložba učeničkih prikaza i recenzija knjiga hrvatskih autora u školskom hodniku
- Možemo li zamisliti Lovrinu priču u 21. stoljeću? – dramatizacija novele "Prijan Lovro" (multimedija)
- Čovjekovo pravo na istinu nije ništa manje sveto od prava na život – recital i čitanje ulomaka iz pjesme "Ja koja imam nevinije ruke" uz 100. obljetnicu rođenja Vesne Parun (multimedija)
- U kojemu se književnom borcu za slobodu pronalazim? – pogađanje književnih likova; učenici daju asocijacije (u 1. licu) o književnim likovima iz obavezne ili slobodne lektire na temelju kojih ostali pogađaju o kojem se liku radi (npr. Antigona, Prometej, Winston Smith i Julija, Sigismund, John Divljak i Bernard Marx, Lucija Stipančić, Mojsije, Werther, Alfred Kamenski… ) na satu hrvatskog jezika
- Cijeli je svijet pozornica – Kako se osloboditi nelagode i sputanosti? Učenici će dramskim tehnikama (pantomimom ili smrznutim slikama) prikazati književne likove ili situacije iz lektirnih djela.
- kviz o najpoznatijim distopijama (G. Orwell: "1984.", A. Huxley: "Vrli novi svijet", R. Bradbury: "Fahrenheit 451" i ostale antiutopije po izboru učenika) – prostor multimedije
- preporuke za čitanje – izrada online plakata ili najava omiljenih knjiga
SUDJELUJU:
profesorice hrvatskog jezika i učenici GFG-a